Skip to main content

Neuromàrqueting: quan l'inconscient decideix

Autor: Martina Jané Curtu
Centre: INST.MANUEL BLANCAFORT
Document:
L'objectiu del meu treball era aprofundir en el món del neuromàrqueting, que desconeixia completament.
Vaig formular la següent pregunta: Què és el neuromàrqueting i quines són les eines que utilitza? Com a hipòtesis vaig suposar que el neuromàrqueting utilitza els coneixements que es tenen sobre el cervell humà per tal d'ajustar al màxim el missatge que es vol transmetre al consumidor, i les eines que utilitza són els escàners del cervell i el seguiment d'ulls.
Després de mesos d'estudis, vaig poder arribar a respondre la meva pregunta inicial, i també obtenir altres informacions rellevants sobre el neuromàrqueting. Crec que vaig verificar la meva hipòtesi, tot i que vaig afegir-hi alguns apunts que van acabar de polir-la. Puc destacar que el neuromàrqueting és una tècnica relativament desconeguda actualment, però de la qual no podem dubtar que en sentirem a parlar ben aviat.