Skip to main content

El Sol, un tatuador inevitable

Autor: Xavier Pujol Ruiz
Centre: INST.RAMON COLL I RODÉS
Premi: Accèssit
El Sol, un tatuador inevitable, és un treball de recerca formulat en forma de campanya de conscienciació i màrqueting. Establint el nivell de conscienciació de la població i estudiant el nivell de comprensió dels criteris de prevenció secundària ABCDE mitjançant entrevistes, es va poder elaborar la campanya, dissenyada per a afavorir la prevenció del càncer cutani i afavorint l’adquisició del protector solar elaborat per al mateix treball. Al plantejar el treball com una campanya de conscienciació i màrqueting vaig haver de desenvolupar-lo de la següent manera. Primer vaig fer la recerca convenient per a poder elaborar la part pràctica. Després vaig elaborar una entrevista per establir el nivell de conscienciació de la població, alhora que vaig crear un fotoprotector i vaig comprovar-ne l’eficàcia. Amb els resultats de l’entrevista vaig decidir dur a terme l’apartat dels criteris de prevenció secundària i finalment vaig crear els pòsters i la marca on s’engloben els resultats finals.