Skip to main content

El neuromàrqueting: dins la ment del consumidor

Autor: Yosra Achibani Jaurau
Centre: INST.GUINOVARDA
Document:
trec_1.pdf (2.57 MB)
Els objectius d'aquest treball són els següents: en primer lloc, i com a més important, saber què és el neuromàrqueting, i la seva funció dins del màrqueting. En segon lloc, conèixer com els consumidors ens comportem en el procés de compra, i com a partir d'aquí, les empreses apliquen mètodes per assegurar-se que comprem els seus productes. En tercer lloc, i com a últim, comprovar si el fet d'aplicar a un producte les estratègies del neuromàrqueting, fa que es tingui una notable preferència per aquella mercaderia d'entre les altres. Per demostrar l'eficàcia d'aquestes estratègies he realitzat un experiment social creant un envàs a partir de les preferències dels consumidors, i un altre regint-me a partir de les tècniques del neuromàrqueting. A partir d'aquest, he pogut observar com els consumidors han tingut una important preferència per l'article elaborat d'acord amb aquest mètode.