Skip to main content

Stradivarius i les seves estratègies de màrqueting

Autor: Ariadna Prat Badia
Centre: INST.ALT BERGUEDÀ
L’objectiu és conèixer quines són les estratègies de màrqueting utilitzades per la cadena de roba juvenil Stradivarius i comprovar quin impacte tenen sobre una mostra de població.
Una vegada realitzada la recerca, s’ha observat que les estratègies de màrqueting es basen en el disseny dels interiors de les botigues i els seus aparadors però no utilitzen la publicitat en els mitjans de comunicació. Per altra banda, s’ha comprovat que els clients tenen una imatge de Stradivarius que compleix tots els requisits que hom busca: preu assequible, gran varietat i oferta de roba, espai acollidor i bon tracte.
Gràcies a la realització del treball s’ha pogut conèixer quines són aquestes estratègies de màrqueting utilitzades per Stradivarius, les quals, sense que el client en sigui conscient, fan que aquest senti certa atracció cap a la botiga i l’estimulen a comprar els seus productes.