Skip to main content

La incidència dels mitjans de comunicació al motociclisme professional

Autor: Clàudia Planagumà Giribets
Centre: DIOCESANA DE NAVÀS
El meu objectiu principal era descobrir i imitar la feina que tracta un periodista en els quatre mitjans de comunicació principals: televisió, ràdio, premsa escrita i premsa digital. Un cop idealitzat vaig decidir de posar-ho en pràctica treballant-los realitzant una revista, un bloc i un apartat de motor a Ràdio Navàs.
Les conclusions són molt positives a nivell personal. He pogut observar com treballaven els periodistes en els diferents mitjans i quines feines realitzaven cadascun d’ells. El més complicat va ser la revista ja que duia molta feina. El problema del bloc és que necessitava una actualització diària de notícies i esdeveniments. L’experiència de la ràdio era més dinàmica i ho vaig gaudir més. El mitjà que més em va commocionar va ser la televisió, que, tot i no poder-ne fer una pràctica tant directe, em va semblar el mitjà més atractiu.