Captura de Moviment: Recerca i desenvolupament d'un sistema de captura de moviment amb Kinect i les seves aplicacions en l'animació tridimensional
Autor: Jaume Alexandre Solé Gómez
Centre: SANT JOSEP, COL.LEGI- TÀRREGA
Document:
El primer objectiu al qual vull arribar és explicar què és la captura de moviment, com funciona i quines possibles aplicacions té.
El segon objectiu és la realització d'una captura de moviment 3D per animar un personatge generat per ordinador a través del dispositiu Kinect.
El tercer objectiu consisteix a desenvolupar una metodologia simplificada per aconseguir els mateixos resultats o similars als que s’obtenen als platós de captura de moviment, però amb el mínim pressupost i el màxim d'automatització i simplificació possible.
Finalment, es fa un curtmetratge d’un minut aproximadament posant en pràctica aquests coneixements.
El segon objectiu és la realització d'una captura de moviment 3D per animar un personatge generat per ordinador a través del dispositiu Kinect.
El tercer objectiu consisteix a desenvolupar una metodologia simplificada per aconseguir els mateixos resultats o similars als que s’obtenen als platós de captura de moviment, però amb el mínim pressupost i el màxim d'automatització i simplificació possible.
Finalment, es fa un curtmetratge d’un minut aproximadament posant en pràctica aquests coneixements.