Skip to main content

Com crear un videojoc

Autor: Juan Jiménez Álvarez
Centre: INST.COSTER DE LA TORRE
Document:
trec_premis.zip (51.15 MB)
El meu treball tracta sobre com fer el teu propi videojoc, i no podem explicar com es fa sense abans tenir una mica de coneixement sobre la seva història. D'això tracta el punt dos (el primer és la introducció) del treball, en el qual explico els primers videojocs de la història i com ells i el sector de l'videojoc, com a cultura, van creixent immensament amb el pas dels anys.
Ara que ja estem en context, i disposem d'una mica més de coneixement sobre el tema, passarem al punt tres, on coneixerem les set fases per les quals passa un videojoc. A més, veurem sobre què tracta cada fase.
Un cop tractats aquests punts, ens dirigirem a l'apartat quatre, un apartat important que determinarà el funcionament del meu joc, i és que aquest punt parla sobre els diversos programes de programació que hi ha al mercat amb les característiques de cada un i explico el programa pel qual em decanto i trio per fer el meu propi videojoc.
En el punt cinc de l'índex, explico breument la idea / concepte sobre el tema del videojoc i encarrilo així l'aspecte que aquest prendrà.
Feta la teoria bàsica del videojoc, toca posar-se mans a l'obra amb el meu projecte i és així com entra el punt sis, la història del meu videojoc. En aquest punt narro tots els passos que realitzo en el meu videojoc i com els porto a terme. I com no, al fer aquest projecte sense coneixement, apareixen errors que al principi no se com solucionar i em veig obligat a investigar les possibles solucions i és on entra el següent punt, que parla sobre els problemes que he tingut amb la realització del joc i com he solucionat aquests.
En el punt vuitè, dono la meva opinió sobre el meu videojoc on valoro les coses positives i les coses que podria haver fet millor.
Finalment, parlo sobre l'experiència de la feina i agraeixo a certes persones el seu constant suport.