Skip to main content

Creació d'una marca de moda

Autor: Joel Zamorano Tirado
Centre: INST.VESCOMTAT DE CABRERA
Aquest treball no tracta de crear una marca de moda des de zero, sinó que l'objectiu principal, a part de definir la moda, és informar i divulgar la dificultat de crear una marca de moda, esmentant estratègies, pressupostos i, sobretot, tot el temps que es dedica per finalment poder emprendre un negoci. I per la part més creativa, explicaré tot el procediment per poder arribar a dissenyar i crear una peça de roba.
Pel que fa a les conclusions, deixant de banda que he adquirit coneixements nous de cada tema explicat en el treball, podria dir que resulta difícil crear una peça de roba, ja que no ens donem conte de tot el treball que hi ha darrere d'una peça de roba. Pel que fa al màrqueting i la comunicació, m'he adonat que tot està perfectament calculat, és a dir, tot té la seva estratègia. Tant pot ser amb el preu, pel tipus de producte, fins al punt de qüestionar-nos diferents preguntes, per això aquest apartat m'ha semblat dels més interessants.