Skip to main content

L'art de vendre amb el neuromàrqueting

Autor: Nerea Gallego Carrasco
Centre: INST.BELLULLA
Document:
TR.pdf (4.66 MB)
En aquest treball es troba definit el concepte del neuromàrqueting, així com quines són les tècniques que utilitza i quines són les funcions del cervell humà que intervenen en aquest procés. S'ha portat a terme amb l'objectiu de conèixer aquest tema tan ignorat en general per la societat, però a la vegada tan interessant, i poder comprovar com influeix la publicitat en les decisions de compra de la població un cop s’ha pogut estudiar el cervell amb el neuromàrqueting.
Finalment, de tota aquesta investigació s'han extret les conclusions per poder afirmar que el neuromàrqueting és una disciplina que cada cop agafa més importància, i que efectivament, els resultats obtinguts amb les seves tècniques suposen grans avantatges per les empreses, perquè les persones són molt influenciades a l'hora de comprar. Per tant, conclouem que el neuromàrqueting influeix molt en les decisions de compra.